sreda, 31. december 2014

30 dnevni izziv - dan 24

vir

Zadnji trening v letu 2014. Po ogrevanju sem najprej naredila 4 ponovitve:
2A) 1-arm KB Swings - 10 x z vsako roko, izmenično
2B) DB Reverse Lunge - 15 x z vsako nogo,izmenično
2C) Spiderman Climb - 10 x z vsako nogo, izmenično
2D) DB Reverse Lunge - 10 x z vsako nogo, izmenično
2E) DB Upright Row - 8 x
2F) RKC Plank - 30 sekund
2G) X-body Mountain Climber - 10 x z vsako nogo, izmenično
2H) Sliding Lateral Lunge - 10 x z vsako nogo

Za konec pa še 5 ponovitev:
3A) Jump Squats - 5 x
3B) Burpee - 5 x
3C) Skater Hops - 5 x v vsako stran
3D) Pushups - 5 x
3E) Jumping Jacks - 5 x

Za celotni trening sem porabila 48 minut.

Še šest treningov  v tem izzivu. Potem pa nov plan treningov. Še naprej bo povdarek na zadnjici, bom pa delala le tri treninge za moč na teden, vmes pa še dva ali tri kratke visoko intenzivne intervalne treninge (HIIT) ter seveda malo teka na smučeh ali Pohorja čez vikend. 
Šest takšnih treningov tedensko kot jih imam zdaj je kar precej, sploh če te vsak dan čaka še služba in vse ostalo. Meni sicer sploh ni težko vsak dan vstat pred peto in trenirat, vendar pa je počitek pravtako pomemben. 
Novi plan treningov sem si sestavila po knjigi Strong curves. V knjigi so sicer že napisani treningi, vendar pa sem si ga raje sestavila sama, saj sem omejena zaradi omejene opreme, ki jo imam na voljo.

P.S.
V Hoferju in Lidlu bodo od četrtka 8.1.2015 ponovno imeli ugodno ponudbo pripomočkov za vadbo doma - gumice, žoge, ... Za takšen denar jih ne dobiš nikjer drugje, kvaliteta pa je čisto vredu. Jaz si bom še nabavila gumice.

Ni komentarjev:

Objavite komentar