torek, 23. december 2014

30 dnevni izziv - dan 16

Danes se je Miha zbudil še preden sem sploh začela s treningom. Pa je vskočil Ivo in ga zabaval, da sem lahko naredila trening v celoti. No, pa tudi gledanje mame kako trenira, mu je bilo tudi kar zabavno.

V osnovi je bil današnji trening enak kot prejšnji torek - večje je bilo le število ponovitev pri vajah za zadnjico. Po ogrevanju sem tako najprej naredila 5 ponovitev:
2A) Jump Squats - 12 x
2B) DB Renegade Rows - 8 x z vsako roko, izmenično z desno, nato z levo (DB = 8 kg)
2C) Hip Thrusts - 20 x
2D) Decline Pushups - 8 x
2E) Hip Thrusts - 20 x

Potem sem odstranila kolute z uteži in naredila še 5 ponovitev:
3A) DB Alternating Lateral/Front Raise - 8 x (DB = 4 kg)
3B) Seated Band Abductions - 10 x

Za konec pa še 6 ponovitev:
4A) Lunge Jumps - 5 x z vsako nogo, izmenično
4B) SB Jackknife Pushup - 5 x
4C) BW Squat - 10 x

Ugotavljam, da zadnjične mišice najbolj čutim pri Hip Thrustih - dosti bolj kot pri počepih. Pa pri počepih jih bolj čutim, če jih delam z lastno težo, brez uteži ali kettlebella. 

Za celotni trening sem porabila 51 minut.

Ni komentarjev:

Objavite komentar