ponedeljek, 29. december 2014

30 dnevni izziv - dan 22


Danes je bilo po planu 250 počepov. Do sedaj sem jih delala s kettlebellom (KB Goblet squat), danes pa sem se odločila, da jih delam z lastno težo. Če jih delam s kettlebellom bolj čutim prednje stegenske mišice kot pa ritne, če pa jih delam z lastno težo pa lahko grem globje v počep in se bolj osredotočim na ritne mišice. Ni nič narobe, če delajo tudi stegenske mišice (počep je namreč vaja pri kateri bolj delajo prednje stegenske mišice, ritne pa manj), vendar pa imam jaz le-te očitno že preveč razvite, saj me hlače v stegnih že malo tiščijo, na riti pa (malo) visijo. Hočem pa oblikovati bolj okroglo zadnjico, stegna pa naj ostanejo takšna kot so ali pa se malo stanjšajo.

Zdaj pa k današnjemu treningu. Po ogrevanju sem najprej naredila 5 ponovitev:
2A) 1-arm KB Swings - 10 x / side
2B) BW Squat - 25 x
2C) Pushup - 10 x
2D) BW Squat - 25 x
2E) KB Row - 10 x / side

Potem pa še 6 ponovitev:
3A) SB Jackknife Pushups - 10 x
3B) Single-leg Reaching RDL - 10 x / side

Za celotni trening sem porabila 48 minut.

Ni komentarjev:

Objavite komentar