četrtek, 11. december 2014

30 dnevni izziv - dan 4

Včerajšnji trening, nato pa še vzpon na Pohorje, in muskelfiber je tu. Sprednji del stegen in zgornji del hrbta. Ritne mišice pa skorajda nič. Ampak glede na to, da se bo količina treninga za njih še povečevala, bo tudi to prišlo.

Danes sem po ogrevanju najprej naredila 5 ponovitev sledečih vaj:
2A) Jumping Jacks - 20 x
2B) Single-leg Hip Thrusts - 10 x
2C) SB Jackknifes with Pushup - 10 x
2D) KB Squat & Press - 10 x / side
Počitek med vajami minimalen, na koncu sklopa pa okoli 15 do 20 sekund. Single-leg hip thrusts je precej težja vaja od Hip thrusts - 10 ponovitev sem glih kar naredila. Pa ni problem v preslabih ritnih mišicah, ampak v muskelfibru prednje stegenske mišice. Peklo me je ko vrag.

Potem pa sem naredila še dve ponovitvi:
3A) T Pushups - 5 x z vsako roko, izmenično
3B) Side-lying Clam Raises - 10 x na vsako strani
Side-lying clam raises sem danes delala prvič in sem morala iti vmes na YouTube pogledat, če delam prav.

Po dobri minuti pavze pa sem zaključila s 6 ponovitvami:
4A) Lunge jumps - 6 x z vsako nogo, izmenično
4B) Squat Thrusts - 6 x
4C) CG Pushups - 6x
Med posameznimi ponovitvami sem počivala okoli 20 sekund.

Tale trening je kar enostavno "prevesti" v različico za začetnike oziroma brez opreme:
2C) Pushup with Mountain Climber - 10 x
2D) BW Squat - 20 x ali BW Squat with Overhead Band Press - 10 x

Single-leg Hip Thrusts:

SB Jackknifes with Pushup:

KB Squat & Press:

T Pushup:

Side-lying Clam Raises:

Squat Thrusts:

Pushup with Mountain Climber:

Ni komentarjev:

Objavite komentar