ponedeljek, 8. december 2014

Decemberski 30 dnevni izziv

Danes začenjam z novim blogom na katerem bom pisala samo o svojih treningih in zadevah povezanih s treniranjem doma. Moj obstoječi blog Dve babi bo tako od sedaj namenjen samo temam povezanih z našo družino.
Ponavadi se izzivi začnejo s prvim v mesecu ali s ponedeljkom. Ker se je moj prejšnji izziv začel sredi meseca, se bo naslednji oziroma trenutni izziv tudi začel sredi meseca, ampak v ponedeljek. Naslednjih 30 dni bo spet povdarek na vajah za mojo slabo točko - zadnjico. Za osnovo bom imela 30 day ultimate glute challenge, ki pa mu bom dodala še nekaj dodatnih vaj tako, da bom imela kompletni trening. 30 day ultimate glute challenge vsebuje samo vaje, ki jih delamo z lastno težo oziroma minimalno opreme (gumice). Ker treniram že kar nekaj let (od 2009 naprej) so mi nekatere vaje z lastno težo že prelahke, zato bom delala težje različice, ki vključujejo uteži oziroma kettlebelle. Bom pa vsak moj trening napisala tudi v različici za začetnike ali tiste, ki uteži in kettlebelov nimajo. Vabim vas, da se mi pridružite. Ni potrebno, da je prvi v mesecu, niti da je ponedeljek, vsak dan je primeren, da začnemo in nekaj naredimo zase.

Vir: http://www.movemequotes.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar