petek, 12. december 2014

30 dnevni izziv - dan 5

Danes sem delala dve vaji, ki ju še ne obvladam najbolje. Se spomnite onega kolesa iz Top Shop reklam, s katerim se v dveh tednih rešiš špeha na trebuhu?



Podobno zadevo sva že lani nabavila na dx.com za dobrih 10 evrčkov. Pa ne za to, da bi si isklesala trebušnjake v dveh tednih. Dejansko je to ena izmed najtežjih vaj za trebušnjake in če jo hočeš izvesti kot jo prikazujejo v reklamah in filmčkih na YouTube.com, moraš imeti poleg močnih trebušnih mišic tudi močne ostale mišice telesa. Ivo tole zadevico uporablja redno, jaz pa sem jo do zdaj bolj redko, ker mi je vadba z njo prezahtevna. Jaz to vajo naredim bolj na pol. Zaenkat. Ampak z vajo bom enkrat naredila tako kot je treba.

Druga nova vaja je bila Divebomber Pushup. Še ena vaja, ki izgleda dosti lažje kot dejansko je. Ampak tudi to bom še obvladala.

No zdaj pa k treningu. Po ogrevanju je sledil glavni del treninga in sicer 4 ponovitve:
Total Body Extensions - 20 x
BG Split Squat - 10 x z vsako nogo
Walk-out to Pushup - 10 x
Lateral Band Walks - 10 x v vsako smer (levo, desno)
Ab wheel - 5 x
1-arm KB Swings - 10 x z vsako roko, izmenično

Za konec pa sem naredila 6 ponovitev sledečih vaj:
Jump Squats - 12 x
Divebomber Pushups - 6 x
DB Chops - 6 x na vsaki strani

Za celotni trening sem porabila 45 minut.

BG Split Squat


Walk-out to Pushup


Lateral Band Walks


Ab Wheel


Divebomber Pushup


DB chops

Ni komentarjev:

Objavite komentar