petek, 19. december 2014

30 dnevni izziv - dan 12

Današnji trening sem naredila malo pozneje kot ponavadi. Razloga sta bila dva: dopoldan je Miha v vrtcu in mi zato ni potrebno prej vstati, drugi pa je službena novoletna zabava danes zvečer in mi je dodatna ura spanja prav prišla. Sicer pa dosti rajši treniram zgodaj zjutraj, preden se otroka vstaneta, saj se pozneje tudi,če imam čas tako kot na primer danes dosti težje spravim zraven.
Je pa bil današnji trening zelo podoben treningu prejšnji petek - dodala sem še eno ponovitev celotnega sklopa vaj glavnega dela treninga, pa zmanjšala število ponovitev pri Ab wheelu - prejšnji teden so me še tri dni trebušnjaki boleli. Vaja je ubitačna za trebušnjake in ne dvomim, da muskelfiber tudi jutri bo.

Tako sem najrej naredila 5 ponovitev sledečih vaj:
2A) Total Body Extensions - 20 x
2B) BG Split Squat - 10 x z vsako nogo
2C) Walk-out to Pushup - 10 x
2D) Lateral Band Walks - 12 x v vsako smer (levo, desno)
2E) Ab wheel - 8 x
2F) 1-arm KB Swings - 10 x z vsako roko, izmenično

Potem pa za konec še 6 ponovitev sledečih vaj:
3A) Jump Squats - 12 x
3B) Divebomber Pushups - 6 x
3C) DB Chops - 6 x na vsaki strani

Za celotni trening sem porabila 48 minut.


Ni komentarjev:

Objavite komentar