nedelja, 21. december 2014

Zakaj treniram doma

Ker je najbolj priročno. Ne rabim nikamor hodit ali se celo vozit. Ne rabim si delat frizure in makeupa. Ni pomembno kako (lepo) sem oblečena. Ne rabim čakati, da se nekdo spravi dol z opreme, ki jo potrebujem. Zjutraj pač vstanem malo prej, ko otroka še spita, da imam mir. Si skuham eno veliko črno kavo, malo pogledam na Facebook, potem pa vstanem in dva koraka v desno sem že v svojem fitnesu :) Gvihte in ostalo kramo, ki jo tisti dan potrebujem, si že zvečer pripravim. Pravtako oblačila - kratke hlače in top - obutve ne potrebujem, saj mi najbolj ustreza biti bosa.

Res, da oprema, ki jo potrebuješ za trening doma, nekaj stane, vendar pa manj kot letna karta za fitnes. Ne rabiš vsega naenkrat nabavit. Pač postopoma nabavljaš kaj potrebuješ. Za začetek je itak zadosti lastno telo. Se da ogromno vaj brez kakršne koli opreme narediti. Potem pa malo spremljaš ponudbo Hofra, Lidla, ... in po ugodni ceni nabaviš žogo, gumice in nastavljive uteži. Kettlebelli so malce dražji. Jaz sem prvega, 9 kilskega, nabavila v Sportsdirectu, za okoli 25 EUR. 12 kilski in 16 kilski sta bila precej dražja. TRX sva kupila, vendar pa zdaj dostikrat trenirava istočasno, in si bom jaz naredila svojega. Vse kar rabiš za TRX se dobi v Baumaxu za 20 EUR, navodila za sestavo pa so na YouTube.com.

Mogoče je prednost fitnesa je, da imaš tam strokovno pomoč. Za program treningov pa moraš doplačati. Pravtako osebnega trenerja. Jaz sem raje pred nekaj leti investirala 100 EUR v letno članarino za Turbulence Training. Za ta denar sem dobila vsak mesec nov program, pa še vse programe za nazaj, ter pomoč na članskem forumu. Res je, da so za začetnika imena vaj kot, da so napisana v kitajščini, ampak v teh programih treninga so nazorno opisane in prikazane vse vaje, nekateri programi pa imajo tudi posnete celotne treninge in lahko spotoma delaš. Ker ne dvomim, da so večini opisi mojih treningov pravtako nerazumljivi, sem v zapisu kjer se določena vaja pojavi prvič, dodala še prikaz vaje na YouTube.com, in oznako. Tako se vse vaje, ki jih delam, nahajajo v razdelku Oznake (spodaj desno), in s klikom na izbrano vajo (oznako), se dobi temo v kateri se nahaja prikaz vaje. Mogoče bo komu v pomoč.

V teh petih letih, od kar treniram doma, sem se ogromno naučila. Treninge si zdaj sestavim sama. Včasih malo pokombiniram s tem kar najdem na internetu - tako kot na primer zdaj za 30 dnevna izziva. Ko zaključim tale izziv bom delala po programu, ki sem si ga sestavila sama.

Trening doma je zakon! Samo malo volje je potrebno, pa ene dva kvadratna metra prostora. 

5 komentarjev:

  1. Skor z vsem se strinjam, edin včas je pa tud doma mal gužva pri opremi, no to si itak sama kriva, če človek tak dolgo posluša iz postelje to sopihanje mu ne preostane druga kot da še sam začne s tem.
    Drgač pa ja tak ko praviš, človek rabi samo malo volje in discipline pa malenkost pomoči za začetek, ki pa se jo v današnjem času da najti bolj ko ne zastojn na netu. Pol pa samo mala investicija v nekaj železja in plastike in to je to.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridna! Jaz sem zato pred leti iz istih razlogov pričela s tekom - ker sem lahko neodvisna, ker lahko tečem kdaj hočem, ker nisem vezana na nobeno uro in skupinsko vadbo in ker tako vsaj eno uro na dan uživam sama s seboj - pa glej kam sem prilezla. Treningi doma so zakon!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vanja, jaz sem tudi zacela s tekom, ampak le-ta zdaj zahteva precej usklajevanja. Malih otrok pac ne mores pustiti samih doma. Predvsem pa sem ugotovila, da mi tek ne ustreza najbolj. Nic vec bolecin zaradi poskodb, pa tudi utrujenosti je dosti manj. Tako, da sem zaenkrat tekaske copate pospravila.
      Tebi pa za tvoje tekaske dosezke lahko samo cestitam!

      Izbriši