torek, 16. december 2014

30 dnevni izziv - dan 9

Današnji trening je bil podoben treningu prejšnji torek, s to razliko, da se je povečalo število ponovitev pri vajah za zadnjico. Odločila sem se tudi, da vaje za ramena delam z manjšo težo in ker imam le en par nastavljivih uteži sem osrednji del treninga razdelila na dva dela.

Po ogrevanju sem najprej naredila 5 ponovitev sledečih vaj:
2A) Jump Squats - 12 x
2B) DB Renegade Rows - 8 x z vsako roko, izmenično z desno, nato z levo (DB = 8 kg)
2C) Hip Thrusts - 15 x
2D) Decline Pushups - 8 x
2E) Hip Thrusts - 15 x

Potem pa sem odstranila 4 kg s posamezne ročke in naredila še 5 ponovitev:
3A) DB Alternating Lateral/Front Raise - 8 x (DB = 4 kg)
3B) Seated Band Abductions - 10 x

Za konec pa še 6 ponovitev:
4A) Lunge Jumps - 5 x z vsako nogo, izmenično
4B) SB Jackknife Pushup - 5 x
4C) Narrow-Stance BW Squat - 10 x
Pavze med posameznimi ponovitvami nisem imela, saj traja okoli 15 do 20 sekund, da se spravim na žogo in iz nje.

Za celotni trening sem porabila 45 minut.

Potem, ko sem pripravila vse za kosilo in pripravila otroka za šolo in vrtec pa sem skočila še na Pohorje. Zdaj pa šibam po Mihca v vrtec. Upam, da mu je danes tam lepo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar