četrtek, 18. december 2014

30 dnevni izziv - dan 11

Današnji trening je bil podoben treningu prejšnji četrtek s povečanim številom ponovitev pri vajah za zadnjico.

Po ogrevanju sem najprej naredila 5 ponovitev sledečih vaj:
2A) Jumping Jacks - 20 x
2B) Single-leg Hip Thrusts - 7 x
2C) SB Jackknifes with Pushup - 10 x
2D) Single-leg Hip Thrusts - 7 x
2E) KB Squat & Press - 10 x / side
Počitek med vajami minimalen, na koncu sklopa pa okoli 15 do 20 sekund.

Potem pa sem naredila še tri ponovitve:
3A) T Pushups - 5 x z vsako roko, izmenično
3B) Side-lying Clam Raises - 10 x na vsako strani

Po malo pavze pa sem zaključila s 6 ponovitvami:
4A) Lunge jumps - 6 x z vsako nogo, izmenično
4B) Squat Thrusts - 6 x
4C) CG Pushups - 6x
Med posameznimi ponovitvami sem počivala okoli 20 sekund.

Za celotni trening sem porabila slabih 44 minut.

Ni komentarjev:

Objavite komentar