nedelja, 11. januar 2015

Misija Ritka - nedeljski visokointenzivni trening


Danes sem se odločila, da namesto Pohorja naredim en visokointenzivni trening s kettlebellom. Pohorje bi mi vzelo preveč časa. Je treba danes še tortico spečt - Mihec ima jutri prvi rojstni dan - pa kosilo skuhat.

Najprej ogrevanje, potem pa sem delala:
2A) KB Sumo deadlift to high pull - 10 x
2B) KB Goblet squat - 10 x
2C) 1-arm KB Swings - 10 x z vsako roko, izmenično
Eno za drugim, brez pavze vmes, razen da sem si obrisala švic iz rok - ne bi bilo glih fajn, če bi mi kettlebell padel ali bognedaj poletel v akvarij. Dobrih 15 minut.

Potem sem imela dobro minuto pavze. Zatem pa še 10 ponovitev:
3A) 1-arm KB Swings - izmenično, 60 sekund/30 sekund pavze

Za celotni trening sem porabila 43 minut.

Ni komentarjev:

Objavite komentar