nedelja, 4. januar 2015

30 dnevni izziv - dan 28


Tale 30 dnevni izziv se bliža koncu. Napredek v izgledu moje zadnjice je. Ni drastičen, se pa opazi razlika. Po dveh mesecih treningov z večjim povdarkom na vajah za zadnjico, se mi je le-ta malo "dvignila" in ni več tako ploščata. Obsegi so ostali enaki kot prejšnji mesec. Imam pa še kar nekaj viška špeha na zadnjici in nogah tako, da bom morala malo popaziti tudi pri hrani. Sama izbira hrane pri meni trenutno ni problem, saj sladkarij in kruha, pa tudi ostalih ovirov ogljikovih hidratov jem res minimalno, Krompir tu in tam, pa kakšni rezanci v juhi ter malo ješprena ali prosene kaše v kakšni enolončnici. Očitno pa pojem preveč ostalega. Kalorij ne štejem, jem po občutku. Tudi pršuta, sira in oreškov je lahko hitro preveč ;) No, v glavnem bo treba malo popaziti tudi količino hrane.

Zdaj pa k današnjemu treningu. Po ogrevanju sem naredila 5 ponovitev:
2A) Jump Squats - 10 x
2B) Reverse Hypers - 24 x
2C) KB Row - 10 x na vsaki strani
2D) Side-lying Hip Raises - 10 x
2E) T Pushups - 5 x na vsaki strani, izmenično

Za konec pa še HIIT (visokointenzivni intervalni trening) - 10 ponovitev:
3A) 1-arm KB Swings - izmenično, 45 sekund, 15 sekund počitka

Za celotni trening sem porabila slabih 49 minut (od tega je bilo skoraj 13 minut ogrevanja).

Primerjava - en mesec nazaj in danes:


Ni komentarjev:

Objavite komentar