sobota, 10. januar 2015

Misija Ritka - drugi trening


Takle, danes je bil ne sporedu drugi trening. Pri ogrevanju imam še manjše težave, ker je vaj kar dosti in moram parkrat pogledati na list katera vaja sledi. Sam trening sicer zgleda izi, ampak me malo zeza ravnotežje pri nekaterih vajah na eni nogi. Predvsem, ker zdaj treniram v tekaških copatih, saj me na levi nogi bolita tretji in četrti prst. Ena taka čudna bolečina - na dotik me ne boli nič, bolj kot, da mi prsta vleče nazaj. Bi lahko bil plantarni fasciitis, ampak mi je Ivo stopalo potejpal, pa ni bilo skoraj nič boljše.
Mihec je danes sodeloval, tako da mi je uspelo narediti celoten trening brez prekinitev. Enako kot pri prvem treningu sem tudi tokrat najprej naredila ogrevalno serijo, potem pa še tri. Za vse skupaj sem porabila dobrih 45 minut.

Trening B (4 - 5 ponovitev, cca 1 minute pavze vmes):

  1. Shoulder elevated glute march - 30 x z vsako nogo
  2. DB Bent over row - 10 x
  3. BW Squat - 30 x
  4. T Pushup - 5 x na vsaki strani
  5. Single leg reaching RDL - 10 x na vsaki nogi
  6. Double standing hip abduction - 20 x na vsaki strani
  7. Side lying clam raise - 20 x na vsaki strani

Ni komentarjev:

Objavite komentar