četrtek, 15. januar 2015

Misija Ritka - Burn, Baby, Burn


Po ogrevanju najprej dobrih 15 minut:

  1. Burpee - 5 x
  2. Pushup - 5 x
  3. X-body Mountain Climber - 5 x na vsaki strani, izmenično
  4. Curtsy lunge - 5 x z vsako nogo izmenično
  5. Prisoner Squat - 5 x

Zatem po približno minuti počitka še 10 serij KB Swingov (30 sekund / 15 sekund pavze). Prvo serijo sem naredila z 12 kilogramskim, naslednje pa s 16 kilogramskim. Pri vseh sem kettlebell držala z obema rokama. 12ko še obvladujem z eno roko, 16ka pa mi je zaenkrat še kar precej težka.

Po dobri minuti počitka pa sem naredila še "Bret’s Booty-burning protocol". Jaz sem hip thruste delala brez gumice - z lastno težo - pa je na koncu kar fajn peklo.

  1. Hip thrusts - 20 ponovitev, 45 sekund počitka
  2. Hip thrusts - 15 ponovitev, 45 sekund počitka
  3. Hip thrusts - 10 ponovitev z 5 sekundami držanja položaja, 20 sekund počitka
  4. Hip thrusts - 10 ponovitev z 30 sekundami držanja položaja

5 sekund držanja sem si sama štela, za 30 sekund pa sem si na telefonu nastavila Tabata timer (30 sekund / 2 sekundi) - kak se peklo pri zadnjih serijah, bi verjetno do 30 preštela v 15 sekundah ;)

Za celotni trening sem porabila 46 minut.

Ni komentarjev:

Objavite komentar