sobota, 3. januar 2015

30 dnevni izziv - dan 27


Danes je spet na sporedu Rogla (čeprav sem jaz zaradi slabih vremenskih in snežnih razmer raje počakala v avtu), zato sem trening planiran za danes prestavila na jutri, danes pa naredila enega krajšega s kettlebellom. Tri vaje, deset ponovitev pri vsaki in desetkrat tako. Z ogrevanjem vred (in snemanjem zadnje serije) sem za celotni trening porabila 35 minut.
Naslednjič delam na čas, saj se mi serij ne ljubi šteti.

Tokrat torej 10 ponovitev:
2A) KB Sumo Deadlift to Upright Row - 10 x
2B) KB Goblet Squat - 10 x
2C) 1-arm KB Swing - 10 x z vsako roko, izmenično

Zadnjo serijo me je Ivo posnel - da vidim kako pravilna je moja izvedba vaj. Pri goblet squatih grem sicer zadosti globoko, bi pa morala bolj zravnati hrbet, pri swingih pa se v zgornjem položaju preveč nagnem nazaj.


Na Rogli pa je danes bilo res katastrofalno. Megleno, da se je vidlo le enih dvajset metrov, otoplitev je precej pobrala sneg, preostanek pa je zaradi nizkih temperatur fajn zamrznil in je bilo čist poledenelo. Pa še od megle sem imela čisto zarošena očala in tako sem se po desetih minutah iskanja proge, lepo obrnila in počakala Ivota v avtu.

1 komentar:

  1. Lepo si prikazala del vaj, ki se jih da izvajat z kettlebellom, edin sving malenkost popraviš pa je to to. Drgač pa so lepo vidni tudi rezultati, ki jih tak trening da ;). Bo zdaj tud jaz mal pokazal kaj se da delat s kettlebelom.

    OdgovoriIzbriši