sreda, 4. februar 2015

Misija Ritka - drugi mesec, prvi trening


Kljub temu, da bolj malo pišem, pa treniram. Skoraj vsako jutro. Izmenično treningi po predlogi iz Strong Curves in visokointenzivni treningi s kettlebellom. Za vikend pa še malo na tekaške smuči. Prejšnji mesec nisem imela skoraj nobenega muskelfibra. Malo utrujene mišice zadnjice in to je to. V soboto pa sem zjutraj naredila najprej tretji trening, potem pa sva šla na Roglo. Ena ura na tekaških smučeh pa je bila pika na i. Boleča rit celi dan. Sem v nedeljo kar spustila jutranji trening in se prišparala za tekaške smuči. Je bila kar pametna odločitev.
Ta teden pa sem malo spremenila svoj program. Zamenjala sem nekaj vaj, povečala teže uteži in kettlebela, pa pri nekaterih vajah povečala število ponovitev. Ogrevanje imam še naprej tako kot prej. Enako kot prej, tudi zdaj prvo rundo vaj naredim s polovičnim številom ponovitev in polovičn težo uteži.

Trening A (4 - 5 ponovitev, cca 1 minute pavze vmes):

  1. single-leg glute bridge - 15 x z vsako nogo
  2. DB renegade row - 10 x na vsaki strani, izmenično
  3. DB reverse lunge - 10 x z vsako nogo, izmenično
  4. pushup - 12 x
  5. SB single-leg leg curl - 15 x z vsako nogo
  6. side lying hip raise - 20 x z vsako nogo
  7. fire hydrant to donkey kick - 20 x z vsako nogo

Prejšnji mesec sem uporabljala 8 kilske uteži, zdaj pa 10 kilske. V torek sem naredila 4 runde in sem porabila dobrih 46 minut.

Ni komentarjev:

Objavite komentar