sobota, 8. avgust 2015

Kak se je jedlo in migalo - avgust 2015, 1. teden

Da hitreje minejo treningi ter pot v službo in nazaj, poslušam podcaste. Začela sem med porodniško, saj zna biti nekaj ur dnevno (na začetku tudi 6 ur) z vozičkom in spečim otrokom malce dolgočasno. Tema vseh, ki jih poslušam je fitnes in zdrava prehrana. Sem se ogromno naučila iz njih.

Dva podcasta, ki sem ju poslušala v tem tednu in sta vredna poslušanja sta:
Mark Sisson na Paleohacks - Sissona je vedno fajn poslušati
Chales Poliquin pri Timu Ferrisu - kar je povedal glede kettlebellov se ne strinjam najbolj, ampak glede prehrane pa je Poliquin itak eden izmed ekspertov

Odlične podcaste pa ima tudi Nia Shanks. Poleg odličnih informacij pa sta najbolj zabavna Vinnie in Anna na Angriest trainer podcast.


Sobota, 1.8.2015
5 x (W/R = 30/7*):
High Pull (L/R) - prva z 12, ostale z 16
Overhead Forward Lunge (L/R) - vse z 12
Swing (L/R) - prva z 12, ostale z 16
Clean & Squat & Press (L/R) - vse z 12
45 sek počitka vmes
* malo več časa za menjavo z 16 na 12 in obratno

celotni trening = 44:38

Smo se šli kopat v Terme Zreče. Malico smo si nesli s sabo. Moja je bila solata - paradižnik, paprika, čebula, pol avokada,  sardine, sok polovice limone in sol. Božansko. Freeze it torbica je zakon. Hladilni vlozki so integrirani v stene torbice tako, da daš torbico v zamrzovalnik in ko rabiš, samo napakiraš. Preizkušeno obdrži solato hladno dobrih 5 ur.


Pozno kosilo pri babici. Zelenjavna juha z zlatimi krogljicami. Roštilj. Štirje čevapcici, svinjski zrezek ter pol kosa slanine in kos sira za žar. Paradižnikova solata s papriko in čebulo.

Zvečer pa samo en Quest double chocolate chunk.


Nedelja, 2.8.2015:
5 x (W/R = 30/7*):
Swing (L/R) - vse z 16
Reverse Lunge (L/R) - vse z 16
High Pulls (L/R) - vse z 16
Clean & Squat & Press (L/R) - vse z 16
45 sek počitka vmes
* sem pustila 7 sekund za primer, če bi morala zmanjšati težo KB

celotni trening = 47:07 (skoraj 20 minut ogrevanja, ker sem planirala prve tri vaje delati z 16ko)

Goveja juha z zelenjavo (korencek, cvetaca, grah, koleraba) in rezanci

Kuhana govedina s stročjim fižolom, paradižnikom in čebulo, bučno olje in balzamični kis

Polovicka High pro cokoladice, kava s sladko smetano

Goveja juha z zelenjavo in rezanci od kosila z malo kuhane govedine

Borovnicevo-melonin proteinski fluff


Ponedeljek, 3.8.2015
Nič treninga. Samo v peš v službo in nazaj - hitro, ker sem bila pozna.

Ostanek nedeljskega kosila (je bilo še boljše kot včeraj), košček sira

Goveja juha z zelenjavo in rezanci - spet ostanki :) in dve umešani jajčki s sirom


Torek, 4.8.2015
5 x (W/R = 30/7*):
Swing (L/R) - vse z 16
Side Lunge (L/R) - vse z 12
High Pulls (L/R) - vse z 16
Clean & Squat & Press (L/R) - vse z 12
45 sek počitka vmes
* ker sem ene vaje delala z 16ko, druge pa z 12ko, sem malo povečala pavzo vmes, da sem imela dovolj časa za menjavo. Dejansko pa z vajo začnem takoj, ko naredim menjavo in ne čakam na timer.

celotni trening = 45:45 (cca 20 min ogrevanja)

Paradižnik, kumarice, čebula, avokado, sardine, limonin sok

Kitajc - mleta svinjina, šampinjoni, zelje, paprika, čebula, korenček, sojina in ostrigina omaka, začimbe za wok

Kumarice s kislo smetano in kozjim jogurtom (pa še malo čebule in strok česna), umešana jajčka (na sliki so še piščančja prsa v ovoju, ampak jih je pojedel Miha - sva imela isto, pa se je on odločil, da ne bo jajčk, ampak samo baso)

Quest bar lemon cheesecake - ni bila slaba, sploh Miha je bil ful navdušen, ampak zaradi dermatitisa ne sme (beljakovine iz kravjega mleka)


Sreda, 5.8.2015
Trening odpadel. Ivo je bil v službi, Miha pa ni hotel sodelovati - se je zbudil ravno, ko sem začela s treningom in ni hotel več spati, pa tudi sedeti v stolčku in me gledati. Drugič bova raje eno uro dlje spala.

Motovilec, paradižnik, korenček, polovica tune v vodi, dve jajčki, bučno olje in balzamični kis

Losos in pražena zelenjava z začimbami za žar (šampinjoni, bučka, paprika, čebula), polovička High pro

Paradižnikova juha

"Caffee latte" Chia puding

Pa še par pistacij


Četrtek, 6.8.2015
5 x (W/R = 30/7):
Swing (L/R) - vse z 16
Overhead Reverse Lunge (L/R) - vse z 12
High Pulls (L/R) - vse z 16
Clean & Squat & Press (L/R) - vse z 12
45 sek počitka vmes

celotni trening = 46:23

Sodelavka je praznovala rojstni dan in je posebej za mene prinesla tortico in rulado brez moke - sem pojedla skoraj cel kos tortice in dva kosa rulade. Oboje je bilo odlično. Pred tem pa sem pojedla proteinski puding iz 2 meric Milk protein smooth.

Piščančji čevapčiči, slanina, solata (paradižnik, paprika, kumarica, čebula, olive, bučno olje in jabolčni kis)

Umešana jajčka, pršut, sir, enaka solata kot za kosilo (ostanek)


Petek, 7.8.2015
Nič treninga. Je imel Ivo službo, pa sem raje malo dlje spala, kot pa odnehala s treningom po treh minutah kot v sredo. Tudi Miha se je odločil, da bo do jutra spal v svoji pojstlci in je potegnil do 6:15. Če pa bi vstala prej in hotela trenirati, pa bi bila druga zgodba. Hahaha
No, sem pa imela hitro hojo do službe in nazaj.

Zelenjavna juha z rezanci


Pečen piščanec iz Spara, solata iz domače zelenjave - vse je pridelala mama - paradižnik, papriko, kumarice, čebulo. Pa še malo fete, bučnega olja in balzamičnega kisa.

Ena mala palačinka z žličko masla iz indijskih oreščkov (sem jih pekla Mihecu, pa sem si zadnjo majhno namazala) in nekaj pistacij

Skuta z gozdnimi borovnicami in smetano - božansko

Ni komentarjev:

Objavite komentar