sobota, 13. februar 2016

Kak se je jedlo in migalo - februar 2016, 3. teden

Treningi. V soboto sem bila sama doma in sem po treningu posnela mojo izvedbo turkisg get upa (TGU).



Potem, ko sem posnetek naložila na YouTube.com, pa sem pogledala druge posnetke, da vidim kako narobe delam. Saj sem jih gledala že pred časom, vmes pa TGUjev nisem delala, pa sem malo pozabila. Sicer oče kettlebell vadbe Pavel Tsautsoline v svoji knjigi Simple & sinister pravi, da ni tako pomembno kako vstaneš, glavno da vstaneš in da je roka pri tem zravnana ter pravokotna na tla. No, vseeno se bom potrudila, da se naučim tehniko, ki se uporablja za RKC certifikat.



Če to izvedbo primerjam s svojo, je kar se tiče položaja kettlebella in dela preden vstanem, še kar ok, potem pa povsem napačno vstanem. Iz stoječega položaja nazaj v ležečega je se koliko toliko ok. Se bom morala bolj posvetiti tehniki. Kar se tiče koordinacije je TGU res zahtevna vaja. Poleg tega pa ni ravno lahko držati dvanajst kil ves čas nad glavo.

Med tednom sem malo potrenirala še tehniko TGU, pa mi gre bolje. Posnetek sledi naslednji teden 😉

Hrana. Ta teden smo jedli same hitro pripravljene jedi. Take s katerimi je malo dela, ni pa nujno, da so hitro skuhane. Multicooker dela sam par ur brez težav. Za enolončnice in juhe je res super. 

Malo sem začela tudi s cikliranjem kalorij. Ene dneve več, druge malo manj. icer ne preštevam koliko kalorij pojem, ampak to delam tako, da spustim kakšen obrok. V mojem primeru malico. Dobra stran tega je tudi, da odpade premišljevanje kaj naj si nesem s sabo, pa še lažjo torbo imam za nest. V ponedeljek in sredo sem si nesla s sabo samo čisto juho, v petek pa nič in sem prvi obrok pojedla šele ob 18h. Ljudje si večinoma predstavljajo, da se lakota stopnjuje, ampak se ne. Želodec se oglasi ob urah, ko je navajen, da kaj dobi, čez kratek čas pa se umiri. Jaz se v času posta počutim odlično, včasih me samo malo zebe. Se pač malo bolj oblečem, pa je. Poleti pa je to prav fajn. Druge vroče, meni pa ravno prav toplo. V bistvu lažje delam s praznim želodcem kot pa s polnim. Do zdaj sem si za malico na dneve posta nosila čisto juho, da sem se malo pogrela, ampak sem v petek, ko je nisem vzela, ugotovila, da je brezveze - sem spila črno kavo in je bilo enako. Popoldan sve šle z Živo v kino in sem vmes pila Cocto easy, Živa pa je bila tako prevzeta s filmom, da mi ni ponudila niti enega smokija. Sve pa šle na koncu na kos pice. 
Včasih mi je bila pica pri Hitrem Gonzalesu najboljša, ta pa je bila čisto povprečna. Mogoče pa se mi je spremenil okus. Opažam pa, da ne dobim več luštov, ko grem mimo pekarne ali kakšne restavracije in diši po hrani. Če pa se da hrano pred mene pa je zgodba malce drugačna. 


Sobota, 13.2.2016
3 x on the minute (12 kg):
1A) KB Swing - 10 x / side

12 x on the minute (16 kg):
2A) KB Swing - 6 ... 11, (6 x 12)x / side

6 x:
3A) KB Turkish get-up - 1 ... 6 x / left side (9 kg)
3B) KB Goblet Squat - 5 x (16 kg)
3C) KB Turkish get-up - 1 ... 6 x / right side (9 kg)
3D) KB Goblet Squat - 5 x (16 kg)

6 x:
4A) KB Turkish get-up - 3 x / left side (12 kg)
4B) KB RDL - 12 x (20 kg)
4C) KB Turkish get-up - 3 x / right side (12 kg)
4D) KB Sumo deadlift - 12 x (20 kg)

Celotni trening = 1:18:57


Kislo zelje s slanino, domača klobasa

Domača čokolada z arašidi, pa še dve bombonieri

Pri starših: krožnik piščančje juhe z zelenjavo, pečena bedra, kos skutnega zavitka

Par kolobarčkov domače salame, Quest cookie


Nedelja, 14.2.2016
Brez treninga

Paradižnikova juha, losos s praženo zelenjavo (paprika, bučka, šampinjoni, ohrovt, čebula)



Quest cookie

Špinačna juha (z juho razredčena špinača, ki je ostala od kosila - Živa jedla zraven lososa in krompirja, Mihec pa je rekel, da je to fuj), kuhana jajca, 1/4 hrenovke (Mihecov ostanek)


Ponedeljek, 15.2.2016
7 x:
1A) Mini band Y squat - 20 x
1B) KB Swing - 10 x / side
1C) SB Reverse hyper - 20 x
1D) KB Swing - 10 x / side
1E) SB Jackknife - 15 x
1F) KB Swing - 10 x / side
1G) SB Leg curl - 20 x
1H) KB Swing - 10 x / side

Celotni trening = 1:06:55


Piščančja juha (prazna)

Kotlet, solata (motovilec, korenček, paradižnik, mlada čebula) s prelivom iz olja makadamije, majoneze, gorčice, balzamičnega kisa, česna in origana, ena bomboniera

Beljakovinski chia puding s sladko smetano


Torek, 16.2.2016
Brez treninga

Enolončnica z ohrovtom, korenčkom in kolerabo

Enolončnica z ohrovtom, korenčkom in kolerabo (zgoščena s kremnim sirom in smetano)

Solata (motovilec, kitajsko zelje, rdeči radič, korenček, mlada čebula, paradižnik) z jajci in prelivom iz olja makadamije, balzamičnega kisa, majoneze, gorčice, česna in origana

Ena bomboniera in mali košček domače čokolade z arašidi


Sreda, 17.2.2016
3 x on the minute (12 kg):
1A) KB Swing - 10 x / side

10 x on the minute (16 kg):
2A) KB Swing - 6 ... 10, (5 x 10) x / side

5 x:
3A) KB Turkish get-up - 3 x / left side (9 kg)
3B) KB Snatch - 5 x (12 kg)
3C) KB Turkish get-up - 3 x / right side (9 kg)
3D) KB Snatch - 5 x (12 kg)

5 x:
4A) KB High pull - 10 x / side
4B) KB Sit & press - 5 x

3 x:
5A) KB Turkish get-up - 1, 2, 3 x / left side (12 kg)
5B) KB Turkish get-up - 1, 2, 3 x / right side (12 kg)

Celotni trening = 1:06:36


Piščančja juha (prazna)

Pečena krača, solata (motovilec, kitajsko zelje, rdeči radič, korenček, mlada čebula, paradižnik) s prelivom iz olja makadamije, balzamičnega kisa, majoneze, gorčice, česna in origana

Pest pistacij

Beljakovinski chia puding s sladko smetano


Četrtek, 18.2.2016
2 x:
1A) Y squat with mini band - 20 x
1B) Decline pushup - 10 x
1C) SB Hip extension - 20 x
1D) Duck unders - 20 x

6 x:
2A) SB Jackknife with pushup - 10 x
2B) Sprinter start with knee up - 20 x / side
2C) SB leg curl - 20 x
2D) Y squat with mini band - 20 x
2F) Reverse fly with band - 10 x (5 sec hold)
2G) Band front pull - 20 x

Celotni trening = 1:04:36


Juha z zelenjavo (korenček, zelena, grah), ostanek pečene krače

Mala skleda juhe, beljakovinske palačinke s skuto in makom

LC kruh s sirnim namazom, salame, kisle kumarice


Petek, 19.2.2016
7 x:
1A) Mini band Y squat - 20 x
1B) KB Swing - 10 x / side
1C) SB Reverse hyper - 20 x
1D) KB Snatch - 8 x / side
1E) SB Jackknife - 15 x
1F) KB Swing - 10 x / side
1G) SB Leg curl - 20 x
1H) KB Snatch - 8 x / side

Celotni trening = 1:10:28


Kos pice po kinu

Beljakovinski chia puding s sladko smetano


Ni komentarjev:

Objavite komentar