ponedeljek, 18. januar 2016

Kak se je jedlo in migalo - januar 2016, 3. teden

Treningi. Čez vikend mi ni nič uspelo potrenirati snatchov. Sem pa jih probala v ponedeljek pod Ivotovim nadzorom in presenečena ugotovila, da sploh niso tako zahtevni kot se mi je zdelo.
V torek sem se opogumila in v zadnji superseriji probala snatch še z dvanajstko. Mi je šlo brez večjih težav, edino z levo roko so bile zadnje ponovitve že kar težke. Imam še prešibke roke tako, da sem pri naslednjih treningih delala 6+6 ponovitev (6 z desno roko, 6 z levo roko, potem pa spet z desno in nato z levo),

Ugotavljam, da za treninge porabim kar nekaj več časa kot prej. Pa ne toliko zaradi večje količine vaj, kot počasnejšega izvajanja le-teh. Včasih sem kar šibala od ene vaje do druge, zdaj pa lepo počasi, skoncentrirana na delo. Pa nobena muka mi ni, ampak uživancija. Jutranji trening - energija za ves dan.

Kar se tiče hrane, je najbolj "naporen" mesec za večino ljudi december. Meni pa januar. Trije rojstni dnevi zaporedoma (Miha, mama in nečakinja), za povrh pa še kakšen pri prijateljih. Ker je škoda, da bi dobra hrana, še posebej, če je to torta, romala v smeti, je pač temu primerno potrebno prirediti jedilnik. Tako, da nekaj malega in kos torte = večerja. Recept za torto pa še napišem, saj je bila res odlična.

Od strica sem dobila bučno pogačo, ki je ostanek pri delanju bučnega olja, v bistvu pa razmaščena moka iz bučnih semen. Ta pogača je trda kot kamen in sem se kar namučila, da sem jo spremenila v moko. Potem, ko sem ugoovila, da bom skurila multipraktik, če bom vanj dajala prevelike kose, sem je lotila s kladivom, potem pa je multipraktik dokončal delo. Naslednji problem je bil kaj narediti iz nje. Bom pekla kruh, ampak imam v zamrzovalniko še nekaj kosov, pa sem jo hotela sprobati na drug način. Tako sem v sredo spekla čokoladne mufine. Niso imeli okusa po bučnem olju, so pa bili dokaj suhi kljub orehovemu olju (tudi od strica) in smetane. V petek pa sem delala pico in sem v testu del kokosove moke nadomestila z bučno moko. Razen rahlo zelene barve se na okusu ni poznalo. Je pa tekstura in okus zelo podobna testu iz Sukrin mešanice. V glavnem ni bilo slabo. Bi bila še boljša, če bi bilo še kaj več kot kuhan pršut, sir in olive po vrhu. Vsaj kakšen kolobarček salame, paprika in čebula.
Recept za testo je osnovi po tem receptu. Jaz sem zmešala 2 jajci, 2 žlici kozjega jogurta, 2 žlici naribanega parmezana, 1 žlico kokosove moke, 1 žlico moke iz bučne pogače, 1/2 žličke pecilnega praška, začimbe za pico in malo soli.

Sobota, 16.1.2016
Unilateral booty burner
4 x (L/R, no rest):
1A) Quadrupped straight leg kickbacks - 15 x / side
1B) Quadrupped straight leg pulses - 15 x / side
1C) Hip circles - 15 x / side
1D) Bent knee fire hydrants - 15 x / side

rest 2 minutes

4 x:
2A) KB High pulls- 12 x / side
2B) Fast mountain climbers - 12 x / side
2C) KB Overhead reverse lunge - 12 x / side
2D) Pushups - 12 x
2E) KB Swing - 12 x / side
2F) Band overhead pullapart - 12 x
2G) KB Squat & press - 12 x / side
rest 1 minute

celotni trening = 1:06:15


Kosilo pri Sobočanu za Mihecov rojstni dan - 4 ure dolgo kosilo, preveč vsega, za konec pa torta

Zvečer še en tanek kos torte


Nedelja, 17.1.2016
Brez treninga


Juha z zelenjavo (korenček, pasternak, koleraba, cvetača, stebelna zelena)

Pohana kura, praženo zelje s čebulo in korenčkom

Rojstnodnevna torta pri prijateljih

Par kolobarčkov domače klobase, solata iz paprike z gorčico, kos Mihecove torta


Ponedeljek, 18.1.2016
Bench booty burner
4 x (L/R, no rest):
1A) Bench fire hydrants - 20 x / side
1B) Bench straight leg kickbacks - 20 x / side

rest 2 minutes

4 x:
2A) KB High pulls- 12 x / side
2B) KB Row - 12 x / side
2C) KB Overhead forward lunge - 12 x / side
2D) Band pullaparts - 12 x
2E) KB Swing - 12 x / side
2F) Pushups - 12 x
2G) KB Squat & press - 12 x / side
rest 1 minute

celotni trening = 1:00:20


Juha z zelenjavo (ista kot v nedeljo)

Pohana kura, meso na žaru, solata (rdeči radi, zelje, korenček) z bučnim oljem in balzamičnim kisom

Mini toblerone

Špinačna juha, zadnji kos torte

Pest ocvirkov


Torek, 19.1.2016
Bret Contreras booty burner
1A) Hip thrusts - 20 x
1B) Pushups - 10 x
1C) Miniband hip thrusts - 20 x
1D) Pushups - 10 x
1E) Miniband hip thrusts - 20 x (5 sec hold)
1F) Pushups - 10 x
1G) Miniband hip thrusts - 10 x (30 sec hold)

rest 2 minutes

4 x:
2A) KB Snatch - 12 x / side
2B) Fast mountain climbers - 12 x / side
2C) KB Reverse lunge - 12 x / side
2D) Pushups - 12 x
2E) KB Swing - 12 x / side
2F) Band overhead pullapart - 12 x
2G) KB Squat & press - 12 x / side
rest 1 minute

celotni trening = 57:11


Piščančja juha z žlico hidroliziranega kolagena (Great lakes), kuhana jajca, kisle kumarice, olive

Juha z zelenjavo (ista kot v nedeljo)

Beljakovinske palačinke s skuto in arašidovim maslom

Zvitki iz kuhanega pršuta in avokada, kisle kumarice, par ocvirkov


Sreda, 20.1.2016
Popoldanski trening
1+4 x:
1A) KB Snatch - 12 x / side
1B) KB Row - 12 x / side
1C) KB Side lunge - 12 x / side
1D) Pushups - 12 x
1E) KB Swing - 12 x / side
1F) Band pullapart - 12 x
1G) KB Squat & press - 12 x / side
rest 1 minute

celotni trening = 55:12


Juha z zelenjavo (ista kot v nedeljo)

Kislo zelje z ocvirki, pečenica
Ostanek kislega zelja in pečenice, 2 kuhani jajci, Quest cookie


Četrtek, 21.1.2016
Unilateral booty burner
4 x (L/R, no rest):
1A) Quadrupped straight leg kickbacks - 15 x / side
1B) Quadrupped straight leg pulses - 15 x / side
1C) Hip circles - 15 x / side
1D) Bent knee fire hydrants - 15 x / side

rest 2 minutes

5 x:
2A) Bodyweight Squat - 25 x
2B) TRX Row - 10 x
2C) Pushup - 10 x
2D) TRX Row - 10 x
2E) SB Jackknifes - 10 x
2F) TRX Row - 10 x
2G) SB Leg Curl - 20 x
2H) TRX Row - 10 x

celotni trening = 1:04:05


Piščančja juha z žlico hidroliziranega kolagena (Great lakes), kuhana jajca, kisle kumarice, olive

Pečena vratovina, solata (rdeča pesa, korenček, mlada čebula, feta, malo bučnega olja)

Par ocvirkov

LC kruh, sirni namaz, suha klobasa, kos sira

Skuta z gozdnimi sadeži


Petek, 22.1.2016
Brez treninga

Piščančja juha z zelenjavo, jajca, srbska solata, olive

Kotlet, solata (rdeči radič, kitajsko zelje, paradižnik, korenček, mlada čebula, bučno olje, balzamični kis)

Pol kozarčka skute z gozdnimi sadeži

LC pica

Ni komentarjev:

Objavite komentar