sobota, 28. november 2015

Kak se je jedlo in migalo - november 2015, 4. teden

Ta teden pa ni bilo nič iz Pohorja. V soboto je bil Ivo v službi, pa še deževalo je. V nedeljo pa smo imeli druge plane (sneg na Rogli), pa sem zjutraj naredila trening doma, potem pa so me na poti na Roglo odložili v Slovenskih Konjicah in sem jo peš mahnila do Boharine. Ni tako strmo kot Pohorje, je pa malo dlje. Za 8,4 kilometra s 260 vm vzpona sem porabila točno uro in pol. Po tej poti sem nazadnje hodila 2 leti nazaj, ko sem bila noseča z Mihcem. Mi je pa zdaj bilo precej lažje, saj sem morala nositi 25 kil manj kot takrat. Takrat mi je ta sprehod bil trening, zdaj pa bolj za sprostitev. Miha me je med porodniško z vozičkanjem dobro natreniral, pa še vsak dan peš v službo in nazaj.

Treningi ta teden pa so morilski in daljši. Musklefiber vsepovsod. Sicer ne preveč hud, vem pa točno kje mam rit, noge, ramena, hrbet in trebušnjake. No, za to, da so daljši, pa sem sama kriva, saj delam treninge po dveh planih skupaj. Ampak edino tako je kakšen efekt. Sem ta teden malo stisnila zobe. Naslednji teden bodo spet krajši, pa glede na plan samo trije na teden. Mogoče bom še kakšnega dodala - odvisno od snežnih razmer na Rogli čez vikend in Ivotovega razporeda.

Domači Questi. Končno mi uspeva delati take, ki imajo vredu teksturo, so fajn žvečljivi, pa se ne lepijo na zobe. Skrivnost? Drži se osnov in nič ne kompliciraj z dodatki. Vitafiber sirup in beljakovine v prahu in to je to. Bolj segreješ vitafiber sirup bolj je ploščica na koncu trda. Kakav v prahu ni pametno dodajati, ker so potem suhe. Za malo bolj čokoladne, je boljše dodati zdrobljena kakavova zrna, in potem izgleda kot da so koščki čokolade notri.
Trenutni recept za dve ploščici: 40 g vitafiber sirupa, 10 g vode, 30 g Iso whey zero okus medenjak, 5 g hidroliziranega kolagena in 15-20 g Maxximum whey neutral (dodajamo postopoma, da dobimo pravo teksturo).

Ta teden se je v slow cookerju kuhala enolončnica iz govedine in buče. Namesto marsale sem dala sladki refošk, pa moko sem izpustila. Na koncu sicer ni izgledala tako lepo kot na slikah iz izvirnega recepta, je pa bila zelo okusna. Sem jo kuhala 12 ur in je bilo meso čisto mehko.

Za veliki finale tedna pa Raffaello torta za Ivotov rojstni dan.

Sobota, 21.11.2015
Brez treninga


Piščančja juha z mesom, srčki in zelenjavo

Shirataki riž z morskimi sadeži in artičokami, domači Quest


Bučna pita brez testa

Low carb pica (na testu za low carb kruh) , kozarec vina


Nedelja, 22.11.2015
1A) Squats - 250 x (10 x 25)
1B) Single leg reaching RDL - 60 x (4 x 15)
1C) Side lying hip raises - 50 x (2 x 25)
med posameznimi serijami sklece (6 x) - skupaj 15 x 6 = 90

5 x:
2A) KB Swings - 12 x / side
2B) KB High pulls - 12 x / side
2C) KB Swings - 12 x / side
2D) KB Squat & press - 12 x / side

celotni trening = 1:09:35

Goveja juha z rezanci in korenčkom, pečenka, radič

Nupo

Piščančja juha z zelenjavo in mesom (ostanek od sobote)

Sendviči na low carb kruhu - sirni namaz, piščančja prsa, kisle kumarice

Bučna pita brez testa, kos sira


Ponedeljek, 23.11.2015
1A) Hip thusts - 250 x (10 x 25)
1B) Seated band abductions - 60 x
1C) Reverse hypers - 120 x (4 x 30)
1D) Side lying hip raise - 50 x (2 x 25)

8 x:
2A) KB Swing (20/10 sek)

celotni trening = 1:04:10


Piščančja juha z zelenjavo in mesom, 2 kuhani jajci, sir

Enolončnica iz govedine z bučo in shirataki rezanci

Sendvič z low carb kruhom, majoneza, piščančja prsa, sir in kisle kumarice

Domači Quest - okus medenjak



Torek, 24.11.2015
1A) Bulgarian split squats - 70 x (4 x 15, 10)
1B) Lateral band walk - 100 x

5 x:
2A) KB Clean - 12 x / side
2B) KB Reverse lunge & press - 12 x / side
2C) KB Side lunge - 12 x / side
2D) KB Sit & press - 12 x
1 minuta počitka

celotni trening = 1:04:21


Piščančja juha z zelenjavo in mesom, 2 kuhani jajci, sir

Segedin golaž, kos sira

Beljakovinske palačinke s skuto in maslom indijskih oreščkov


Sreda, 25.11.2015
1A) Single leg hip thrusts - 100 x (10 x 10)
1B) Side laying clam raises - 50 x (5 x 10, z gumico)

6 x:
2A) KB Swings - 12 x / side
2B) KB High pulls - 12 x / side
2C) KB Swings - 12 x / side
2D) KB Squat & press - 12 x / side
cca 1 minuta počitka

celotni trening = 1:04:29


Piščančja juha z zelenjavo in mesom, 2 kuhani jajci, sir

Segedin golaž, kos sira

Sendvič - low carb kruh, sirni namaz,piščančja prsa, sir, kisle kumarice


Četrtek, 26.11.2015
1A) Reverse lunge - 100 x (4 x 25)
1B) RKC plank - 4 x 30 sekund

6 x:
2A) KB Clean - 12 x / side
2B) KB Reverse lunge & press - 12 x / side
2C) KB Side lunge - 12 x / side
2D) KB Sit & press - 12 x
1 minuta počitka

celotni trening = 1:03:24

Piščančja juha z jajčko (egg drop soup), 2 mehko kuhani jajci, sir

Beljakovinske palačinke s skuto in maslom indijskih oreščkov

Kremna curry juha iz stročjega fižola, kolerabe in špinače

Low carb/Wasa kruh, maslo, tatarski biftek, kisle kumarice

Low carb raffaello krogljice


Petek, 27.11.2015
Brez treninga. Zato peš v službo, pa potem na Tezno in nazaj domov. Vse skupaj dve uri hitre hoje. Vse na tešče.

Kremna curry juha iz stročjega fižola, kolerabe in špinače 

Rafaello torta x 2

Plošča tris lignjev, dva kozarca vina

Ni komentarjev:

Objavite komentar