sobota, 21. november 2015

Kak se je jedlo in migalo - november 2015, 3. teden

Ta teden spet dvakrat na Pohorje. Imam pa občutek, da naslednji vikend ne bo več tako. No, upam, da mi bo vsaj enkrat uspelo iti gor. Brez palic pa je navkreber res precej težje. Sem bila v Intersportu, ker sem si morala kupiti nove pajkice, pa sem na palice čisto pozabila. Mislim pa, da imam še en v kleti. Moram iti preverit.

Naredila sem rižoto iz shirataki riža s piščancem, šampinjoni in brokolijem. Ni bilo slabo, ampak z morskimi sadeži mi je bilo bolj všeč. K tej kombinaciji bi bolj pasal pravi riž ali pa shirataki rezanci.

Ta teden sem poskusila malice brez beljakovinskih ploščic. V nedeljo sem si skuhala lonec kisle repe s slanino in sem imela za štiri malice. Zraven pa dvakrat sendvič z maslom (dva tanka kosa low carb kruha z maslom vmes) ali sirom. V petek pa sem si naredila juho z jajčko, zraven pa parmezan in orehe. Sir in oreški me nasitijo za dlje časa. Pa še manj dela je s pripravo malice. Enoličnost me ne moti. Glavno, da je okusno in da mi zdrži do kosila doma. Testiram naprej naslednji teden.
Slane malice mi bolj ustrezajo, zvečer pa mi bolj paše nekaj sladkega. Si pa bom zdaj ploščice delala kar sama. Domače so pol cenejše in točno vem kaj je notri. Res pa je, da mogoče niso tako okusne.


Sobota, 14.11.2015
Pohorje, brez palic - 52:39

Curry kremna juha iz korenčka, pasternaka in kolerabe, s kokosovim mlekom

"Rižota" s piščancem, šampinjoni in brokolijem, zeljna solata s korenčkom (balzamični kis, bučno olje)

Nupo

Kos repinega zavitka in pol kosa jabolčnega zavitka

Dva ražnjiča in zeljna solata s korenčkom (balzamični kis, bučno olje)


Nedelja, 15.11.2015
Najprej trening doma, nato pa peš na Pohorje.

1A) Squats - 200 x (8 x 25)
1B) Single leg reaching RDL - 50 x (2 x 20, 10)
1C) Side lying hip raises - 40 x (2 x 20)
med serijami sem delala sklece (6 x) - skupaj

celotni trening = 42:30

Pohorje, brez palic - 52:33


Goveja juha s korenčkom in zeleno ter zlatimi krogljicami, pečen piščanec, dušeno rdeče zelje, teran

Pohorska gibanica, torta

Nekaj orehov direkt izpod drevesa

Pečena piščančja prsa, dušeno rdeče zelje

Beljakovinski puding s sladko smetano


Ponedeljek, 16.11.2015
1A) Hip thusts - 200 x (8 x 25)
1B) Seated band abductions - 50 x

2A) 1-arm KB swing - 6 x (30/15 sek)
2 minuti počitka
2B) KB Goblet squat - 6 x (30/15 sek)
2 minuti počitka
2C) KB High pulls - 6 x (30/15 sek)


celotni trening = 58:16


Kisla repa s slanino, sendvič iz low carb kruha z maslom

Rebrca iz slow cookerja, solata (belo in rdeče zelje, rdeči radič, korenček) z bučnim oljem in balzamičnim kisom

Pest arašidov

Pol sklede korenčkove kremne juhe (ostanek od sobote)

Domači Questbar


Torek, 17.11.2015
1A) Reverse hypers - 100 x (4 x 25)
1B) Reverse lunge - 90 x (3 x 30)

2A) KB Double lunge - 6 x (30/15 sek)
2 minuti počitka
2B) KB Squat & press - 6 x (30/15 sek)
2 minuti počitka
2C) 1-arm KB Swings - 6 x (30/15 sek)

celotni trening = 54:18


Kisla repa s slanino, sendvič iz low carb kruha z maslom

Pol sklede korenčkove kremne juhe (ostanek od sobote)

Kuhana domača klobasa, solata (rdeči radič, belo in rdeče zelje, nariban korenček, fižol) z bučnim oljem in balzamičnim kisom

Domači Questbar


Sreda, 18.11.2015
Brez treninga


Kisla repa s slanino, sendvič iz low carb kruha s sirom

Juha iz bučk

Solata (rdeči radič, zelje, nariban korenček, fižol) z bučnim oljem in balzamičnim kisom, kuhana jajca, sir za žar

Beljakovinski puding s sladko smetano


Četrtek, 19.11.2015
1A) Bulgarian split squats - 60 x (4 x 15)
1B) Lateral band walk - 80 x
1C) RKC plank - 3 x 30 sekund

2A) KB High pulls - 6 x (30/15 sek)
2 minuti počitka
2B) Skaters - 6 x (30/15 sek)
2 minuti počitka
2C) Reverse lunge and hop - 6 x (30/15 sek)
2 minuti počitka

celotni trening = 49:55


Kisla repa s slanino, sendvič iz low carb kruha s sirom

Kitajc - svinjina, bučka, šampinjoni, rdeča paprika, por, indijski oreščki

Kos low carb kruha s sirnim namazom in piščančjimi prsmi

Sladoled


Petek, 20.11.2015
1A) Single leg hip thrusts - 90 x (6 x 15)
1B) Side laying clam raises - 40 x (2 x 20)
med posameznimi serijami sklece (6 x 8) - skupaj = 48

2A) 1-arm KB swing - 6 x (30/15 sek)
2 minuti počitka
2B) KB Goblet squat - 6 x (30/15 sek)
2 minuti počitka
2C) KB High pulls - 6 x (30/15 sek)

celotni trening = 54:35


Egg drop soup, parmezan, orehi

Segedin

Beljakovinski palačinki (1 merica) - ena s skuto, druga pa s skuto in maslom indijskih oreškov

Ni komentarjev:

Objavite komentar