nedelja, 4. oktober 2015

Kak se je jedlo in migalo - septeber/oktober 2015

Oba challenga sem zaključila. The 30 day ultimate better butt challenge sem končala točno po planu, 10000 kettlebell swing challenge pa se mi je potegnil še v oktober in sem zadnji trening naredila v petek. Če ne bi hodila na Pohorje ali pa pred Pohorjem naredila še trening doma, bi šlo skoz. Ampak jaz raje grem na Pohorje, pa en trening na dan je tudi povsem dovolj.

Ko sem delala 10000 kettlebell swingov v marcu, nisem prišla do konca, saj me je zadnji teden štihnilo v križu in sem po predzadnjem treningu odnehala. Tokrat je s križem vse ok. Mislim pa, da sem tudi odkrila vzrok bolečin v križu, saj sem tudi tokrat začela čutiti bolečine v križu, pa sem KB press zamenjala s sklecami in bolečine so izginile. Preveč težak kettlebell sem uporabljala za press in nisem čisto pravilno delala.

Pa še malo o rezultatih teh mojih treningov. Trenutno imam po naši tehtnici 55,1 kil in 13,8 % maščobe, pa 89,5 cm okoli riti. Ta mesec ni bilo nekih sprememb teh številk, imam pa glede na februar 3 kile in 2,2 % maščobe manj. Predvsem pa se mi pozna na obliki zadnjice. V enem mesecu ni realno pričakovati drastičnih rezultatov (sploh če ne preštevaš kalorij kot jaz, ampak ješ po občutku), po 10 mesecih pa se že pozna.



V ponedeljek začnem z novimi treningi. Sem se odločila kar za 4 week kettlebell fat loss challenge. So mi všeč treningi, špeh pa se spravlja dol s hrano in ne s treningi.


Sobota, 26.9.2015
Brez treninga

Skleda in pol piščančje juhe z zelenjavo

File postrvi s praženo zelenjavo (zelje, paprika, bučka, čebula, česen, kokosova mast)

Domači Quest

Kuhana šunka z ostankom pražene zelenjave


Nedelja, 27.9.2015
Pohorje - spet malo hitreje kot prejsnjič - 49:53

Piščančja juha z zelenjavo

Polnjeni jajčevci s kislo smetano in mocarelo

Makova torta s skutno/smetanovo kremo (brez sladkorja in moke, low carb)

Kuhana šunka, ementalec, kisle kumarice, pol hrustljavega kruhka


Ponedeljek, 28.9.2015
Brez treninga

Fižol s slanino, kranjska klobasa

Juha iz muškatne buče s kokosovim mlekom, kos ementalca

Makova tortica


Torek, 29.9.2015
Ultimate better butt challenge - ponedeljkov trening
BW Squats - 300 x (10 x 30)
Hip thrusts - 300 x (10 x 30, pushup 6 x vmes)
Lateral band walks - 120 x (4 x 30)

300 swingov (ostane 1200) =
60 = 10*, 2 R*, 20*, 4R*, 30*, 4 R - 5 x

celotni trening = 1:21:18 (ogrevanje cca 12 min, počepi + hip thrusti cca 42 min)


Juha iz muškatne buče s kokosovim mlekom,malo zlatih krogljic

Pečen oslič in pražena zelenjava (paprika, šampinjoni, bučka, čebula, česen)

Beljakovinski puding s sladko smetano


Sreda, 30.9.2015
Ultimate better butt challenge - torkov trening:
BG Split squats - 80 x ( 4 x 20)
Single leg hip thrusts - 80 x (8 x 10)

600 swingov (ostane 600) =
60 = 10*,  20*, 30* - 7 x
30* - 6 x

celotni trening = 1:03 (ogrevanje cca 11 min, BC cca 25 min)


Piščančja juha z malo zlatih krogljic, domači Quest - tokrat mi je boljše uspel (50 g Vitafiber sirupa, 10 g vode, 30 g Milk protein smooth, 1 žlička kakava, 1 žlička masla indijskih oreščkov, 1 žlička zdrobljenih kakavovih zrn)

Kitajc - svinjina, paprika, šampinjoni, bučka, korenček, čebula, arašidi, sojina omaka, omaka iz črnega fižola

Kepica sladoleda

5 rezin puranje šunke, kos ementalca, kisle kumarice

Beljakovinska vroča čokolada (kozje mleko, Milk protein smooth, kakav, maslo iz indijskih oreškov, malo glukomannana za zgostitev) s sladko smetano


Četrtek, 1.10.2015
Brez treninga

Piščančja juha z zlatimi krogljicami

Svinjski zrezek in pražena zelenjava (zelje, paprika, korenček, malo čebule)

Kepica sladoleda

Solata (radič, korenček, paprika, paradižnik) z jajci (bučno in makadamijevo olje, balzamični in jabolčni kis)


Petek, 2.10.2015
3 x:
Bodyweight Squat - 25 x
Offset Pushups - desna roka spredaj - 5 x
KB Row - 10 x
Offset Pushups - leva roka spredaj - 5 x
SB Jackknifes - 10 x
Close Grip  Pushups - 5x
SB Leg Curl - 20 x
Pushups - 5 x
Rest 30 seconds

600 swingov (ostane 0) =
60 = 10*,  20*, 30* - 7 x
20* - 9 x

celotni trening = 59:30


Piščančja juha, Oh-Yeah low carb bar jaffa

Beljakovinska kava s sladko smetano

Kepica sladoleda

Čevapčiči, grška solata (paradižnik, paprika, kumarica, čebula, feta, olivno olje, jabolčni kis, origano)

Arašidi in brazilski oreščki

Ni komentarjev:

Objavite komentar